Wednesday, November 24, 2010

Srdjan Jokic....Metal virtuoz iz Doboja (Bosna i Hercegovina)

Bjese zima mislim 2008.....mjesec nepoznat ...
ja u Doboju u nekom pabu pred zatvaranje.......bus za doma nema a pab se zatvara....
ispijam zadnje pivo i kontam di cu jebeno prenocit :)
Tad upoznajem mladica ... brci,vijetnamka sa Megadeth prisivkom.....upoznamo se uz kriglu piva i covjek mi ponudi prenociste...
kontam jebate....neam pojma ko je uopce lik a da idem spavat kod njega....mozda je pervert ili ubojica :)
i tako smo se upoznali i krenem ja sa njim nekako.....
ulazim u sobu kad par gitara,miksete,jedan lipi marshall od oka jedno 50W .....
i posto je nestalo piva uz vodu preslusavam neke njegove radove...i moram priznat da sam bio zapanjen da je sve sam tako dobro odradio na osobnom racunalu....
I onda smo do zore isprobavali njegovog tek kupjenog Washburna.....
Ujutro sjedam na vlak i doma.....
i evo prije neki dan dolazim do njegovih nekih radova koji nisu bili dostupni internetu pa sam ih samoinicijativno posavio na YT.....
Snimke koje cu postavit upravo sad na ovom blogu iza posta....pa poslusajte i procjenite ovog mladog talentiranog decka iz Doboja....
snimke mozete poslusati na iducim linkovima:
http://www.youtube.com/watch?v=y2poyjXFYis ...Killing Contest

http://www.youtube.com/watch?v=PJLd5PLea88&feature=mfu_in_order&list=UL  .... New Beginning

Podrzite i uzivajte ;)

No comments:

Post a Comment